תראו מה שתוכן יכול לעשות #2

המטרה: למכור קורס אנגלית.
הבריף: תביאו נרשמים – נרשמים – נרשמים – נרשמים ועוד נרשמים.
האמצעי: תוכן שיווקי (כתבות).
והנה מה שקרה בפועל:

1. כתבנו כתבה על כמה זה חשוב לדעת אנגלית בימינו. "מה יקרה לכם אם תחליטו ללמוד אנגלית (בטחון עצמי זו רק ההתחלה)". התוצאה: לא עניינו אף אחד.
2. כתבנו עוד כתבה, הפעם על חשיבות האנגלית לילדים – "מהו ה-מפתח להצלחה בעולם של היום, ואיך אנחנו כהורים יכולים להעניק אותו לילדינו". על כמה זה חשוב ללמד את הילדים שלנו אנגלית בימינו. התוצאה: ממממ. שוב לא עניינו אף אחד.
3. הכתבה השלישית פנתה דווקא למסה של אנשים – אלה שיודעים אנגלית איכשהו אבל רוצים לשפר אותה. "גוד ניוז: ככה משפרים היום אנגלית", הייתה הכותרת. אבל לא. גם זה לא לקח.
4. בניסיון הרביעי החלטנו להתמקד בקהל יעד שמהווה את רוב הנרשמים בפועל: הגיל השלישי. הבנו, שאם הם אלה שנרשמים בסופו של דבר, כנראה שזה מעניין את פלח השוק הזה.

הנה כמה מהכותרות שליוו את הקמפיין הזה:

  • מצאנו שיטה ללימוד אנגלית לגילאי 60+ שעובדת מעולה
  • מסתבר שאנגלית אפשר ללמוד בכל גיל. גם אם הוא 57 או 65
  • לומדים אנגלית בגיל השלישי ועל הדרך מכירים חברים חדשים
  • שמים את החששות מאחור והולכים ללמוד אנגלית. כן גם אחרי גיל 50


מה יש לומר? Mission Accomplished. בול בפוני. כמות הלידים הייתה בדיוק מה שהלקוח רצה.
מסקנה? הנה:

  • גם אם מוכרים מוצר גנרי כמו לימוד אנגלית – כשמדובר בתוכן רצוי למצוא את קהל היעד המדויק ולדבר אליו ישירות. באנר לא לוקח זמן לקרוא אבל כתבה כן. חבל לעייף קהל לא רלוונטי בכתבה שלא מיועדת לו.
  • בלי שתתנו ערך, וערך הוא לענות על צורך מדויק, לחדד תחושה ולתת לה תשובה, לשים במילים את הפחד ולתת לו את צפירת ההרגעה המתאימה – אין בשביל מה לקרוא מה שכתבתם.
  • Good luck!

רוצים לבדוק איתנו מה תוכן יכול לעשות?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
סגירת תפריט