תראו מה שתוכן יכול לעשות #1

views
2

המטרה: שיווק פרויקט נדל"ן באזור הצפון. הבריף: תביאו משקיעים מהמרכז + משפרי דיור מהצפון לקנות דירות. האמצעי: תוכן שיווקי (כתבות).

והנה מה שקרה בפועל:
כתבנו כתבה נהדרת שפונה למשקיעים מאזור המרכז ובה הסברנו עד כמה התשואה נחמדה, עד כמה האזור בתנופה ועוד כל מיני. התוצאה: אפס עניין.
כתבנו עוד כתבה, הפעם תחת הכותרת: “איפה הנטו שלכם יהיה הגדול ביותר? ועוד תרוויחו נוף לים” – ובה הסברנו כמה משתלם לגור שם בגלל הטבות רציניות במס הכנסה. התוצאה: כלום ושום דבר.
יצאנו עם כתבה שלישית. הפעם החלטנו לפנות לרגש ודיברנו על הקשר בין מקום המגורים ואיכות החיים. תחת הכותרת “7 דברים שאתם חייבים לדעת על ההשפעה של מקום המגורים על איכות החיים שלכם” סיפרנו כמה כולם מתקיימים כמובן בשכונה החדשה.
משכנע לא? אז זהו, שלא. לפחות לא את קהל היעד.

טייק 4 הגיע גם הוא. הפעם, החלטנו, אנחנו מתמקדים אך ורק בקהל מקומי, ממש נקודתי ופונים אליו ישירות. הכתבה עצמה סיפרה על הפרויקט בגובה העיניים והראתה הדמיות נחמדות.

זו הייתה הכותרת:
“תושבי שלומי: לא תאמינו מה קורה אצלכם ממש מעבר לפינה”.
התוצאה: הצפה של מוקד הלקוחות בפניות מדויקות

המסקנה? יש כמה:

  • קמפיין נדל”ן צריך להציג.. ובכן את הנדל”ן ונתוניו. תשובות לשאלות חשובות ובסיסיות יש להציג כבר בתוכן.
  • קמפיין נדל”ן שאין בו באמת הצעה אטרקטיבית למשקיעים לא ישכנע כהשקעה מוצלחת, לא משנה איך עוטפים את זה.
  • קמפיין נדל”ן למקומיים צריך לדבר אליהם ישיר וברור.
  • פרויקט נדל”ן אנשים צריכים לראות. גם הדמיות זה יופי, תמונות אווירה פחות, או לפחות לא רק.
  • מוכרים בית? יופי. אז תמכרו בית, לא סיפורים.

רוצים גם אתם קמפיין דיגיטל שיודע לעבוד? תגידו איך ונחזור אליכם >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
סגירת תפריט