דאטה סטודיו – איך לבנות דוח אוטומטי שירשים כל לקוח

מן הידועות היא שאחד הצרכים הנפוצים של אנשי מקצוע ומפרסמים גם יחד הוא: לקבל במקום אחד מרוכז את כל נתוני הקמפיין (החשובים). כי כן, נכון להיום כל מערכת מציגה את הנתונים שלה, בדוחות משלה. נכון שזו דרישה לא קטנה בכלל, אבל מצד שני – מי שיצליח לענות עליה יזכה במלוא הכבוד. נחסוך פה מתח מיותר: קבלו במחיאות כפיים סוערות את DATA STUDIO  של גוגל. מדובר במערכת חדשה (יחסית לגוגל) המאפשרת ליצור דוח שמתעדכן בזמן אמת (דשבורד) אליו ניתן לחבר כמעט כל פלטפורמה שיווקית שקיימת בשוק – גוגל אנאליטיקס, CRM, פייסבוק, טוויטר מערכות סליקה וכו'. DATA STUDIO מתחברת בצורה ישירה לכל הכלים של גוגל, כמובן, כאשר לשירותים של חברות אחרות (פייסבוק, למשל), החיבור מתאפשר באמצעות תוספים בתשלום כדוגמת סופר מטריקס.

מה אפשר לעשות, שם ב- DATA STUDIO?

1 –  ניתן ליצור קונקטורים, זהו בעצם צינור לדאטה שרוצים לשאוב מכל מערכת.
2 – ניתן לתכנן את אופן הצגת המידע: מנהל אתר e-commerce שרוצה לראות את כמות הטרנזקציות באתר או מיהם הדפים הכי ננטשים, וזאת מול עלויות המדיה מהערוצים השונים.
3 – ניתן לעצב כל פיסת מידע בעשרות צורות שונות: גרף, עוגה וכו'.
4 – ניתן לערבב דאטה – לחבר את הביצועים על ערוצי PPC יחד עם ערוצים אורגניים.

בקיצור: קבלו המלצה סופר חמה. עם קצת השתפשפות תגלו מערכת גמישה מאד עם אפשרויות אינסופיות. שימוש תדיר בה חוסך המון זמן וכסף, כי בסופו של יום תוכלו להשתמש רק בה כך שאחרי 3 שעות עבודה חד פעמית – חוסכים את 15 הדקות בכל בוקר.

חגי קרויזר, מנהל קמפיינים

מחפשים את הדרך הנכונה לניהול קמפיין דיגיטל? רק כמה פרטים וחוזרים אליכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
סגירת תפריט