3 כללי אצבע לתוכן שיווקי משובח
למי אין ספק: זוהי ההחלטה החשובה ביותר שיש לקחת. למי הולכים לדבר. למעשה, זה די דומה לתקשורת בין אישית. אהובה, ילד, שכן מעצבן, קולגה או
למי אין ספק: זוהי ההחלטה החשובה ביותר שיש לקחת. למי הולכים לדבר. למעשה, זה די דומה לתקשורת בין אישית. אהובה, ילד, שכן מעצבן, קולגה או
כן, כן, התוכן הוא המלך. מה מלך? קיסר. במיוחד היום, כשתחת ההגדרה של "תוכן" נכנסים אינספור פריטים: סרטון, פוסט, ציוץ, מאמר, מחקר, ראיון או פיצ'ר.
נותנים לכם? אז קחו. לכן, כשפייסבוק נותנת את האפשרות להגדיר מטרות טכניות לכל קמפיין – מומלץ בחום לקחת אותן.רק מה? כל החוכמה היא להתאים בין
SEO = Search Engine Optimization, או בעברית: אופטימיזיציה למנועי חיפוש,ובתכלס: החיבור ההכרחי בין מותג / שירות / מוצר כלשהו ובין הלקוחות שלו.בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים
הפוסט הבא מיועד לאנשים חסרי ניסיון המעוניינים להקים אתר וורדפרס תדמיתי בצורה נקיה ומהירה. (ו.. כן, זה לגמרי אפשרי). לפני זה: כמה מילים על WORDPRESS וורדפרס
מן הידועות היא שאחד הצרכים הנפוצים של אנשי מקצוע ומפרסמים גם יחד הוא: לקבל במקום אחד מרוכז את כל נתוני הקמפיין (החשובים). כי כן, נכון
כמו בכל קמפיין (או בכלל), גם בקמפיין פייסבוק אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר תוצאות ולשלם על זה כמה שפחות. הגיוני. אבל כדי שזה יקרה, נדרשת אופטימיזציה – שמטרתה,